torstai 22. joulukuuta 2011

PUUNAUSPÄIVÄ

Vihdoinkin mä ryhdistäydyin vein Emmin suihkuun, jep on taas melkonen tauko ollut kun ei näyttelyissäkään käydä (näyttelytauon takia) aina vaan oon ajattellut että nyt viikonloppuna mä sen pesen ja justiinsa joo, no nyt sain pestyä :) ja kynnet leikattua ;)!
                                            ensin kynnen leikkuu ja sen jälkeen suihkuun
tarvikkeet:
 pyyhkeet
 viitta  (pyyhe kangasta) ja sitä tarvitaan sinä vaiheessa kun Emmi pääsee suihkusta, koska muuten kastelee koko kodin :D
                                               Emmin shamppoot ja hoitoaineet...
... joista käytimme näitä. Molemmat on ostettu mustista ja mirristä ja ovat tosi hyviä olleet. Siis John Paulin hoitoaine ja bio-groom ruskeansävyisille koirille oleva shampoo.
Ja sitten päästäänkin itse pesuun:
 Ensi kastelu veteen:D
 Ilmeestäkin voi päätellä että Emmi vihaa suihkussa käyntiä..:D
Oli taas hauska kuunnella pesun aikana 'Emmin vinkukonserttia' tuli jälleen todettua, että toi Emmin koko nimi Glenhouse's vincu voncu on Emmille niiin sopiva :D
 Vettä tippuu. Pesun jälkeen onkin vuorossa kuivaus:
                                              Just ja just pyyhkeet riitti, tuli Emmin kasteltua sitten loppujen lopuksi koko vessa.
 "mä olin kiltisti suihkussa eiköhän nyt ois palkan paikka"
 Viitta päälle ja menoksi! Eli vapauden paikka Emmille sama asia kuin hepuli.
 Ei mun kuivaus sit riittänyt vuorossa oli mattokuivaus.


 Eipä tarvii vähään aikaan ajatella suihkussa käyntiä :)
aijaha ei mun pesukaan sitte ollut tarpeeksi hyvä kun Emmin piti vielä itse pestä itsensä huolellisesti..:D

Johan oli taas urakka no tulipa tehtyä :) Ennen se vasta kamalampaa olikin kun Emmi osasi avata suihkun oven ja karata tietenkin shampoot niskassa..:D Onneksi se on jo nyt oppinut ja seisoo kiltisti suihkun ajan vaikka sitä inhoaakin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti