tiistai 1. lokakuuta 2013

Rallytoko kurssi loppui

Kuvat on viikonlopulta jolloin nautittiin rauhassa metsälenkeistä. Tänään taas käytiin pitkästä aikaan Viikissä lenkillä juoksemassa pelloilla ja katselemassa lehmiä, on se kumma kun sinne tulee niin harvoin lähdettyä vaikka ihan lähellä onkin. Huomenna menen ostamaan kaverin kanssa sen uudelle koiralle tavaroita, mutta siitä sitten myöhemmin, nyt asiaan. 
Rallytoko kurssi tuli ja meni, se oli erittäin antoisa, opimme paljon.
Suurin ongelma rallytokossa mulla on tällä hetkellä se, että kierrän kyltit oikeasta kohdasta. Unohdan aina kulkea niin että ne jäisi oikealle puolelle tai sitten en jätä niiden väliin tarpeeksi tilaa.. Pitää alkaa tehdä niin, että ensin tarkkaan katson mistä kuljetaan ja vasta sitten menen Emmin kanssa ettei tarvitse uusia vain siksi kun minä kuljen väärästä kohtaa.
Mä ihmettelin blogissa aikaisemmin sitä, että miten kouluttaja pystyi ehdottamaan meille edes kisoihin menemistä ja vikalla kurssi kerralla mulla oli sellanen tunne, että ei tästä mitään tule kaikki on paljon parempia kuin me. Muistin vasta kurssin jälkeen sen, että eihän siellä edes treenattu pelkkiä alokasluokan kylttejä vaan myös kaikkien muiden luokkien, menin nopeasti katsomaan mitkä kyltit kuuluu aloon ja sain huokaista helpotuksesta, me osataankin jo melkein kaikki joten kuten! Tulin paljon paremmalle mielelle kun tajusin, että meillä onkin jotain mahiksia. Suunnittelin meille treenisuunnitelman joka menee niin että otan ensi viikosta lähtien joka viikolle viisi kylttiä ja opetan ne kunnolla ja aina seuraavalla viikolla uudet viisi. Kun kyltit loppuu alan tekemään ratoja. Tavoitteena on päästä mölleihin parin kuukauden päästä, mutta jos silloin ei ole se jää ensi vuoden puolelle. Haaveilen salaa mielessäni Veikkolan kisoista, mutta taidan mennä sinne vain yleisöksi..heh

4 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia :) Kisaamaan vaan, eihän nyt möllejä varten hyvänen aika tarvitse kaiken olla täydellistä :D Menkää ihmeessä Veikkolaan! Me voidaan vaikka tulla sinne vähän laskemaan rimaa, milloin ne kisat on? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä tiedän ja uskon että me oltaisiin jo valmiita, mutta oon tälläne jänishousu joka ei uskalla :D edes mölleihin :D. Mä luin tän sun kommentin yöllä, mutta en vielä silloin jaksanut vastata, mutta siis sen seuraksena mun yöunet meni siihen kun mietin pakottaisinko itteni menemään sinne veikkolan kisoihin vai en, toisaalta mä ehtisin siihen menessä opettamaan kaiken, mutta taas toisaalta se tulee niin nopeasti että en tiiä :D Mä lupaan harkita, tulkaa tekin ihmeessä! Kisat löytyy rallytoko yhdistyksen sivuilta, mutta se oli kai 23.11

      Poista