maanantai 25. maaliskuuta 2013

Vauvamaha

Käytiin tänään Emmin kanssa katsomassa Ruusan isoa vauvamahaa :D. Mentiin sitten koirien kanssa metsään lenkille ja kuvailemaan.
Eilen Emmi alkoi pyytämään mua leikkimään kun olin lukemassa. Haki lelun ja ravisteli hetken, mutta kun sekään ei tehonnut muhun otti astetta kovemman tason käyttöön eli meni mun eteen makaamaan, laittoi lelun etutassujen väliin ja laski päänsä sen päälle, vinkui ja heilutti häntää :D Ei sitä voinut vastuusta joten olihan siinä pakko alkaa leikkimään. Se kyllä tietää miten mut saadaan viemään se lenkille tai just tulemaan leikkimään :D Kauaan en jaksanut Emmin kanssa leikkiä, mutta Emmi ei ollut vielä sitä mieltä, että lopetetaan, joten päätin tehdä sille pienen peli-illan eli täyttää sen aktivointipelejä ja antaa ne vuorotellen Emmille. Sen innoittamana päätin itsekkin tehdä aussie palapelin :D

4 kommenttia:

  1. Haha ennen ku luin tekstin, ni katoin tota ekaa kuvaa et ei VOI OLLA noin lihavassa kunnossa lapukka >:D Kuvia sit ehdottomasti pennuista, milloin ne syntyy? :')

    Oon miettinyt et hankkisin omalle koiralleni jotain aktivointileluja, mut en oikein tiedä et millanen kannattais ostaa. Ja sit jos se ei tajuakaan siitä lelusta mitään/ei oo kiinnostunut ni sit harmittaa kun kallis lelu menee hukkaan... Tosin mulla on niin ahne koira (puoliksi labradori...) et eiköhän se motivoidu mistä vaan lelusta josta tulee ruokaa.

    Ai että, rupes tekemään mieli meren jäälle, meiltä ei täältä metsän keskeltä kestäkään kuin vartti kävellä jäälle. Millä kameralla sä muuten kuvaat?

    VastaaPoista
  2. :D, Ruusa on sijoituksessa eli menee pentujen kanssa kasvattajalle joten en pentuja pysty nähdä minkä takia en myöskään kuvata :/. En muista yhtään millon pennut syntyy oisko joskus vähän alle kuukauden päästä :D

    Mulla on ihan sama juttu, että en uskalla ostaa Emmille kalliita leluja jos se ei jostain syystä tykkäisikään tai tajuaisikaan sitä. Noi meillä olevat aktivointilelut oon löytänyt halvalla tai Emmi on saanut lahjaksi. Ne kaikki on vaan liian helppoja Emmille joten pitäis kai joskus uskaltaa ostaa Emmille joku haastavampi lelu.
    Kannattaa joo ostaa ekaksi joku halpa ja helppo aktivointilelu (esim. itse ostin ton lautapelin hong kongista) ja katsoa tykkääkö koirasi siitä.
    Ahneille koirille noi aktivointipelit on aika helppoja ainakin meillä se on tullut todistetuksi ;D

    Kuvailen ihan vain canon eos 550d:llä ja sen mukana tulleella objektiivilla (18-55mm)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miks 550D on vain? kittiputki on vain, mut toi on niinku tosi hyvä runko. ja hei sun blokiinkommentoijia aatellen, ota sanavahvari POIS :)

      Poista
    2. Ei se olekkaan. Meinasin tolla "vain" sanalla sitä, että mulla ei ole mitään erikoisia objektiiveja yms.

      Kiitos kun kerroit, en nimittäin tiennytkään, että mulla on se. Pitääkin alkaa etsiä miten sen saa poies.

      Poista