torstai 23. huhtikuuta 2015

Match show 19.4.

Loki lähti kotiinsa jo tiistaina, mutta en ole kerennyt aikaisemmin tekemään tätä postausta. Oltiin siis mätsärissä sunnuntaina yhdessä Lokin ja Emmin kanssa. Käveltiin sinne, koska matka ei ollut kovin pitkä. Ilmoitin Emmin kehään, Loki sai tulla mukaan vain katselemaan.

huhtikuu153       

Loki ja Emmi käyttäytyivät tosi kivasti yhdessä, Loki jaksoi hienosti odottaa aina sillä välin kun pyörähdin Emmin kanssa kehässä. Itse olin koko mätsärin ajan umpijäässä, jonka takia Emmin esittäminen oli minun osaltani melko jäykkää, mutta ihan hyvin se meni. Tuomari tuntui olevan muihin kehiin verrattuna poikkeuksellisen hidas, mutta onneksi oli kaksi punaista lämpöpatteria. Kehässä Emmin ilmeestä pystyin päättelemään, että jännitti tuomaria, mutta muuten meni tosi kivasti. Emmi on aina niin innoissaan, kun pääsee kehään, että juostessa vain vinkuu koko ajan, onneksi kukaan muu kuin minä ei taida kuulla sitä :D. Emmi sai punaisen ja nauhakehässä ei sijoitusta. Mätsärin kaikki neljä aussieta oli hauskasti jokainen samalta kasvattajalta, enempi tai vähempi sukua toisilleen.
Meillä oli tosi mukavaa, kun Loki oli hoidossa. Emmilläkin oli hauskaa, kun Loki oli niin sopivan kokoinen ja muutenkin kiva leikkikaveri!

2 kommenttia:

  1. Kuulostaa ihan mun ja Taikan mätsäri reissulta joka oli 18.4! Olin ihan jäässä ja Taika jännitti kans vähän tuomaria.Tuomari tuntui hirveen hitaalta, vaikka varmasti hoiti tehtävänsä ihan "oikeaan tahtiin". Saatiin myös punainen nauha ja nauhakehässä ei sitten sijoitusta :D

    VastaaPoista