sunnuntai 22. syyskuuta 2013

TEMPPUVIDEO !

!Huomaattehan päivän kaksi aikaisempaa postausta!

Noin puoli vuotta sitten minun oli tarkoitus kuvata teille temppuvideo. Noh silloin oli talvi ja eihän siinä pakkasessa kohmeisilla sormilla ja kylmästä tärisevän koiran kanssa mikään onnistunut, päätin siirtää videon teon kesälle. Kesällä ajattelin melkein joka päivä, että "huomenna mä kuvaan" ja voitte vain arvata, että kuvasinko.. Elokuun mökkireissulla otin itseäni niskasta kiinni ja rupesin ottamaan videoita. Tällä viikolla olin saanut kaikki lopulta kuvattua. Tänään mä sen sain tehtyä, lopultakin!

Olisi tosi kiva jos mahdollisimman moni jaksaisi katsoa videon ja vielä kivempaa olisi se jos jaksatte laittaa kommenttia siitä, että mitä piditte :)! 

Videoon pääsette TÄSTÄ!

2 kommenttia:

  1. Oi tosi hieno video, ihan uskomatonta mitä kaikkea hienoa Emmi osaa ja Mimi kans! :) Oot kyllä tosi hyvä selvästi opettamaan uusia temppuja, mulla ei riitä kärsivällisyys opettamaan Nanalle mitään temppuja kunnolla :D Toi video on kyllä tosi inspiroiva, ehkä mäkin joskus saan jotain opetettua Nanalle kun tarpeeksi monta kertaa muiden hienoja temppuvideoita katson.

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon!! :) Temppuja mä jaksan opettaa, koska Emmi oppii ne yleensä tosi nopeasti ja se on hauskaa! mitään sellasta järkevää kunnolla mä en sitten jaksakkaan (esim. tokoa) :D
    Toisten temppuvideoita on munkin mielestä kiva katsoa kun saa paljon ideoita :) siitä vaan opettamaan uusia temppuja! :) mä haluaisin opettaa Emmille jotain, mutta en vaan keksi mitä seuraavaksi. Ehkä sitä voisi vahvistaa vanhoja tai sitten paneutua kunnolla johonkin lajiin :D

    VastaaPoista