lauantai 30. marraskuuta 2013

Pikku mustien pikkujoulukävely

Suunnitelmat vähän muuttuivat kun sain kutsun lähteä mukaan schipperkekävelylle Uutelaan. Omaa schipperkeleä mulla ei ole, mutta ajattelin, että eiköhän yksi iso ruskea soluttaudu joukkoon. Kävelyn teemana oli pikkujoulut, joten kävin ennen lenkkiä ostamassa lahjan jonka jälkeen lähdettiin ajelemaan kohti Uutelaa.
IMG_2534 Muutama pikku musta oli jo saapunut paikalle ja lisää vain tuli. Emmi varmaan ajatteli, että jossain lähellä täytyy olla jokin monistuskone kun Jekut vain tuplaantuu koko ajan. Emmi käyttäytyi ihmeen rauhallisesti vaikka ympärillä oli monta schipperkeä.
IMG_2508IMG_2500IMG_2468 Käveltiin lenkki ja juteltiin koirista, muutamaa ihmistä Emmikin kiinnosti vaikka väärän rotuinen olikin.
Pari koiraa siellä oli sellasia mitkä räksytti Emmille koko ajan ja Emmikin sitten vähän murahti niille, mutta suurimmaksi osaksi ei piittanut niistä ollenkaan. Jekun tyttöystävän Jennan kanssa Emmi olisi voinut alkaa leikkiä ja pari muutakin olivat sen mielestä kivoja, muista koirista ei ollut kiinnostunut.
IMG_2456IMG_2474       Lenkin jälkeen jaettiin lahjat ja käytiin kahvilassa ostamassa munkit vaikka ei mikään lämmin juomakaan olisi ollut pahitteeksi. Lähdettiin sitten kotio ja Jekku tuli vähäksi aikaa kylään.
            IMG_2513IMG_2518IMG_2532 Tänään olin tuntevinani muutaman lumihiutaleen putoavan naamalleni, joten ehkä me saadan joulukuun ekan päivän kunniaksi valkea maa, ehkä.

2 kommenttia:

  1. Ilahduttava postaus ja ihania schipperkejä :') Olin joskus ihan varma että tuo laivakoira on minun rotuni, ehkä joskus vielä....

    VastaaPoista
  2. :-) kiva kuulla! Mäkin oon sitä miettinyt, mutta toisaalta tykkään enempi isoista koirista, mutta ehkä sitten kun oon mummo enkä pysty enää lenkittämään isoja otan sellaisen tai sitten jos mulla iso koira otan sen kaveriks tollasen kätevän pikkusen koirulin :D

    VastaaPoista